Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Att ni inte tål solljus så bra visste jag men...själlösa? Really? Brukar inte rödhåriga personer snarare ses som temperamentsfulla? Eller har jag fel? Och givetvis fattar jag det är en stereotyp eller nåt. 😮
Och du, va rädd om huden så du inte bränner dig! 😉
Jazz ftw. Fast jag är ju en hiphopper. Som också gillar metal, gärna symfonisk black metal. Och jag gillar klassiskt, opera, musical, ska, reggae och mycket annat. Huvudsaken det är bra! 👍🏿
Antar du gillar Miles Davies då? Jag gillar också fusion. Med cool jazz menade jag sånt som Esbjörn Svensson Trio, Victoria Tolstoy, Rigmor Gustafsson för ta några bra svenska.
Det här är också bra imho. Känner du till mer som liknar det här får du gärna tipsa mig:
">
Tack också för dina vänliga ord till mig. Det värmer.
Nån perfekt människa är jag deffo inte men jag försöker bry mig om andra och inte döma i första taget. Och jag för inte förtroenden vidare. Jag uppskattar dig med! ❤️
Jo, som sagt fattar jag problemet att inlägg hamnar längre bak i tråden och är lätta missa. Ville bara göra dig/er uppmärksamma på det.
Sen har jag väl lite svårt fatta hur tråden funkar egentligen...
Förresten kan man inte skicka PM till dig. Står bara att presentationen är privat och man kommer inte åt nån PM-knapp. 😮🤔
Det trodde jag inte att du menade heller! Men det var nog ändå bra att prata ut om det, för nu vet vi andra i tråden om hur du tänker och känner. Du kan ju ge tråden en chans till, så får du se om du känner att formen inte passar dig 😊
Ja, jag fick tillåtelse att berätta om det för dig, om du vill höra. Ibland reagerar personer på ett visst sätt som inte alls har med en själv eller situationen att gör, utan reaktionen baserar sig på tidigare negativa erfarenheter.
Vi kan ta det via PM i så fall!
Tack själv för att du brukar vara så omtänksam och fin mot andra! ❤️
Jo, jag gillar ju verkligen den här tråden och alla trevliga, snälla, intressanta människor som hänger i den. Men jag har tyvärr svårt få grepp om den och hur jag ska kunna hantera den utan att typ drunkna. Va ju med i tråden nästan i början men sen blev det liksom för mycket och jag drog mig undan. Sen har jag vart tillbaka några vändor som alltid slutat med jag behövt dra mig undan igen. Kanske är det min ADD, jag vet inte men det blir bara en enda röra i min skalle och så intensivt. 😮😔
(ADD är alltså typ som ADHD fast UTAN hyperaktivitet. Jag är en lugn och blyg person irl. Om nån undrar.)
Måste PM:a dig. :/
Tack för dina vänliga ord! Uppskattar din vänliga och omtänksamma attityd! ❤️
Jag undrar vad det är för två bittra människor som har ogillat den här tråden?